DIREKT MARKETING (DM)
Amikor a klasszikus reklámkampány nem működik, mert az üzenetet csak egy jól meghatározható célcsoportnak kívánjuk eljuttatni, akkor alkalmazzuk a direkt marketinget. Az eszköz jól használható a fogyasztók közvetlen elérésére, valamint vállalatok egymás közötti (B2B) kommunikációjára, de a közszféra egyes szervezetei felé történő (B2Government) kommunikációra is hatékony.
E-mail Marketing (eDM) kampányok
A klasszikus direct marketing világa kibővült az Internet adta elektronikus lehetőségekkel. Az általunk, vagy ügyfeleink által épített adatbázisok szűrt címlistáira meghatározott csoportoknak, vagy akár mindenkinek egyedi üzenetet tudunk eljuttatni. A módszer költséghatékony, hyperlinkek segítségével webes tartalmakhoz kapcsolható, direkt cselekvésre ösztönző.
PRINT ALAPÚ KAMPÁNYOK
Marketing adatbázisok felhasználásával személyre szabott címlistákat készítünk, vagy terjesztő partnercégünkkel együttműködve juttatjuk el a direkt marketing küldeményeket a klasszikus nyomtatott szórólapoktól, a több oldalas brossúrákig.
MINDEN JOG FENNTARTVA.
FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK | OLDALTÉRKÉP