DIREKT MARKETING (DM)

Amikor a klasszikus reklámkampány nem működik, mert az üzenetet csak egy jól meghatározható célcsoportnak kívánjuk eljuttatni, akkor alkalmazzuk a direkt marketinget. Az eszköz jól használható a fogyasztók közvetlen elérésére, valamint vállalatok egymás közötti (B2B) kommunikációjára, de a közszféra egyes szervezetei felé történő (B2Government) kommunikációra is hatékony.

E-mail Marketing (eDM) kampányok

E-mail Marketing (eDM) kampányok - © ANDERSOON AND BLAISE 2009A klasszikus direct marketing világa kibővült az Internet adta elektronikus lehetőségekkel. Az általunk, vagy ügyfeleink által épített adatbázisok szűrt címlistáira meghatározott csoportoknak, vagy akár mindenkinek egyedi üzenetet tudunk eljuttatni. A módszer költséghatékony, hyperlinkek segítségével webes tartalmakhoz kapcsolható, direkt cselekvésre ösztönző.

PRINT ALAPÚ KAMPÁNYOK

PRINT ALAPÚ KAMPÁNYOK - © ANDERSOON AND BLAISE 2009Marketing adatbázisok felhasználásával személyre szabott címlistákat készítünk, vagy terjesztő partnercégünkkel együttműködve juttatjuk el a direkt marketing küldeményeket a klasszikus nyomtatott szórólapoktól, a több oldalas brossúrákig.

vissza


















Környezettudatosan reklámozunk!
iVision Animated-Light Europe

Andersoon & Blaise - Márka és Reklámügynökség